Znaleziono 173 wyniki

autor: Marta
sobota 29 10 2016, 11:51
Forum: Różne
Temat: Cukier
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 902
Płeć:
Zodiak:

Cukier

A ja znowu o tym cukrze wiem... :D ale mam z nim wielki problem a teraz juz wiem ze cukier jest gorszy niz narkotyk lub jakiekolwiek inne uzaleznienie,w sumie to wiedziałam wczesniej ale musiałam doswiadczyc na sobie. Otoz dokładnie 2 miesiace mija dzisiaj jak nie pale papierosow i zapomnialam o ich...
autor: Marta
sobota 29 10 2016, 11:12
Forum: Zdrowie
Temat: Wyniki badań miesiąc po zmianie diety
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 777
Płeć:
Zodiak:

Re: Wyniki badań miesiąc po zmianie diety

Ja mam cholesterol ok 250-260 i uwazam ze jest on idealny mam 34 lata
autor: Marta
piątek 21 10 2016, 21:17
Forum: Dieta paleo
Temat: Chrzciny a paleo
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 610
Płeć:
Zodiak:

Re: Chrzciny a paleo

Uwazam ze oprocz rosołu beda jeszcze inne potrawy ktore mozna zjesc bez wyrzutow sumienia... a wracajac do zupy to jak zjesz to nic Ci sie przeciez nie stanie to nie rzucanie palenia ze nie mozesz zapalic nawet jednego papierosa zawsze tez mozesz zwyczajnie odmowic
autor: Marta
wtorek 18 10 2016, 20:11
Forum: Różne
Temat: Film:Zabójczy cukier
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 449
Płeć:
Zodiak:

Film:Zabójczy cukier

autor: Marta
niedziela 16 10 2016, 19:17
Forum: Poznajmy się
Temat: Witajcie :)
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 362
Płeć:
Zodiak:

Re: Witajcie :)

Dobrze wiedziec ze ktos cos organizuje dzieki za info i pozdrawiam ;)
autor: Marta
niedziela 16 10 2016, 16:10
Forum: Poznajmy się
Temat: Witajcie :)
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 362
Płeć:
Zodiak:

Witajcie :)

Otoz naszła mnie taka mysl zeby zorganizowac spotkanie w realu co Wy na to kochani?ktos jest chetny zeby sie poznac na zywo? :) co o tym myslicie?no chyba ze juz sie takowe odbyło a ja nic o tym niewiem... 8-) Ja mieszkam w Białymstoku a jakie jest Wasze miejsce zamieszkania o ile to nie tajemnica? ...
autor: Marta
sobota 15 10 2016, 18:57
Forum: Różne
Temat: Film: Cukier gorszy od tłuszczu
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 274
Płeć:
Zodiak:

Film: Cukier gorszy od tłuszczu

autor: Marta
czwartek 13 10 2016, 12:49
Forum: Różne
Temat: Eksperyment :)
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 336
Płeć:
Zodiak:

Eksperyment :)

Witajcie z racji tego ze niedawno mineło poł roku na paleo(8 pazdziernik) postanowiłam przeprowadzic mały eksperyment na sobie.Zaczełam jesc chleb zeby zobaczyc jak to wpłynie na moja psychike,nastroje,samopoczucie. Zaczełam od zytniego razowego potem orkiszowy i skonczyłam na zwykłym pszennym.Trwał...
autor: Marta
środa 05 10 2016, 12:20
Forum: Zdrowie
Temat: Tłuszcz a wątroba
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 905
Płeć:
Zodiak:

Re: Tłuszcz a wątroba

Jak widac pranie mozgu jakie zrobiono ludziom ponad pol wieku temu nadal jeszcze pokutuje nawet wsrod lekarzy bardzo czesto spotykam sie ze stwierdzeniem ze tluszcz zatyka zyly jajka=cholesterol i wszystko co tluste powoduje choroby ludzie w sklepach kupuja mieso czy wedliny bez grama tluszczu za to...
autor: Marta
wtorek 27 09 2016, 12:37
Forum: 30-dniowy test
Temat: Dziś zaczynam
Odpowiedzi: 121
Odsłony: 15249
Płeć:
Zodiak:

Re: Dziś zaczynam

Ja mam 240 cholesterol im wyzszy tym lepszy Twoj jest o wiele za maly az wrecz niedopuszczalny... :|
Czy aby napewno jesz tłusto?
Moim zdaniem wyniki do poprawy zwlaszcza cholesterol... :?: