Znaleziono 1417 wyników

autor: Minie
środa 27 09 2017, 09:32
Forum: Dieta Dobrych Produktów DDP
Temat: Ciasteczka kruche (W+T)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 428

Re: Ciasteczka kruche (W+T)

mam pytanie skad wziasc make kasztanowa?:)
autor: Minie
środa 27 09 2017, 09:26
Forum: Dieta Dobrych Produktów DDP
Temat: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje
Odpowiedzi: 8261
Odsłony: 141076

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Love Me Tender...moja Mama tez jest juz dawno po leczeniu raka piersi...jakbys chciala pogadac to...smialo!polecam tez Forum ww.amazonki.net....mi bardzo wtedy pomoglo...tak szczerze jesc antyrakowo tez jeden z powodow DDP...no i wogole co mnie przekonalo do tego,,argumenty pani dr. ale tez ze jest ...
autor: Minie
środa 27 09 2017, 09:24
Forum: Dieta Dobrych Produktów DDP
Temat: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje
Odpowiedzi: 8261
Odsłony: 141076

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

hej fajnie ze was znalazlam...ja poki co dzis zaczynam od warzyw na patelnie...z tluszczykiem:)mialam dzis zjesc na sniadanie chalwe ale zapomnialam wziasc do pracy :(ale jeszcze nie teraz gdy<z oprocz DDP stosuje tez post przerywany wiec jedzonko bedzie o 10.00... Zostal mi wywar po gotowaniu boczk...
autor: Minie
wtorek 26 09 2017, 14:32
Forum: Poznajmy się
Temat: Witam
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 169

Re: Witam

witaj ja tez jestem nowa..ale wdrazam sie w DDP...powodzenia:) :D
autor: Minie
wtorek 26 09 2017, 14:31
Forum: Dieta paleo
Temat: Dlaczego Paleo?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1926

Re: Dlaczego Paleo?

zazdroszcze z tym boczkiem...wdrazam sie na DDP i dzis rano podgrilowalam na patelni boczek, ktory wczoraj ugotowalam-surowy niewedzony, i to bylo o 10 i dalej czuje uczucie ciezkosci w zoladku...i to takie ze ledwo dalam rade zjesc troche warzyw z patelni na obiad...mi chyba boczek albo nie sluzy a...
autor: Minie
wtorek 26 09 2017, 12:48
Forum: Dieta Dobrych Produktów DDP
Temat: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje
Odpowiedzi: 8261
Odsłony: 141076

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

czesc experymentuje Jakis czas z DDp...poki co jestem na etapie rotowanie mlecznych, owocow i co jest najwazniejszym sukcesem pieczywa...i makaronow...wlasciwie tych osttanich nie jadam juz wogole..natomiast pieczywo jem tylko w niedziele-hl. buleczki na sniadanko:)nie powiem ogormnyl problemem bylo...
autor: Minie
wtorek 26 09 2017, 12:42
Forum: Poznajmy się
Temat: Czesc:)
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 154

Czesc:)

Hej ..znalazlam to Forum poniewaz wdrazam sie w DDP i nieco mozolnie mi idzie, w zwiazku z tym pomyslalam, ze tu razem bedzie razniej:)
Pozdrawiam wszystkich forumowiczow:)