Siłownia

Ruszamy się dla zdrowia
Kacper
Posty: 4
Rejestracja: sobota 02 01 2016, 19:03

Siłownia

Post autor: Kacper » piątek 08 01 2016, 20:35

Są tu jacyś miłośnicy żelaznego sportu? :mrgreen:

Reklama wspiera rozwój strony:
'

Dzordz
Posty: 4
Rejestracja: środa 06 01 2016, 10:27

Re: Siłownia

Post autor: Dzordz » niedziela 10 01 2016, 14:00

Jasne że tak :) ja trenuje na siłowni, opieram sie głównie o trójbój :)

margson
Posty: 4
Rejestracja: środa 13 01 2016, 09:26

Re: Siłownia

Post autor: margson » środa 13 01 2016, 09:29

Ja rozpoczęłam przygodę z crossfitem :) sztanga mój przyjaciel :)

Mati
Posty: 3
Rejestracja: sobota 16 01 2016, 19:20

Re: Siłownia

Post autor: Mati » sobota 16 01 2016, 19:35

Witajcie szanowni koledzy i koleżanki :) Mam do Was takie pytanie, może się orientujecie. Czy przy zwiększonym zapotrzebowaniu na kcal (aby zwiększyć masę ciała), np.3500 kcal, trenując siłowo, da się zwiększyć masę, muskulaturę ciała w dobry sposób? Wiadomo, że dotychczas większość diet masowych opiera sięna węglowodanach.

Einher
Posty: 13
Rejestracja: środa 13 01 2016, 14:29

Re: Siłownia

Post autor: Einher » niedziela 17 01 2016, 16:45

No oczywiście, że się da. Z diet zdrowych i wysokowęglowodanowych masz dietę samuraja. W kwestii diet niskowęglowodanowych i wysokotłuszczowych problem osób stanowi mała ilość glikogenu w mięśniach i niski poziom insuliny, który jest hormonem anabolicznym dla mięśni, ale dla tkanki tłuszczowej również, jest to głównie widoczne w dietach radykalnie ucinających węglowodany, jest więc to proces bardzo mozolny, ale efekt może być nawet lepszy.

Nie wiem jaką masz dietę i trening, ale możesz łączyć różne systemy w jeden, np. IF -gdzie jemy na koniec dnia, takie kilkugodzinne okienko żywieniowe, reszta post -, z ww. dietą samuraja i CarbBackLoading czyli przyjmowanie dużej ilości węglowodanów po treningu w celu zwiększenia insuliny, węgle wg. badań idą wtedy przede wszystkim do mięśni. W dni nietreningowe oraz przed treningiem musisz jeść max.30-40g węglowodanów.

Nicemonia
Posty: 13
Rejestracja: czwartek 07 01 2016, 13:08

Re: Siłownia

Post autor: Nicemonia » sobota 23 01 2016, 00:56

Też się przyłączam :) ja zaczynam kettelballs :) w sumie to mnie trener tym "ćwiczy"

Awatar użytkownika
Anna Przebinda
Posty: 34
Rejestracja: niedziela 03 01 2016, 11:40

Re: Siłownia

Post autor: Anna Przebinda » poniedziałek 25 01 2016, 07:26

Einher pisze:W dni nietreningowe oraz przed treningiem musisz jeść max.30-40g węglowodanów.
Nie musisz, przy carb backloadingu posiłek węglowodanowy przed treningiem nie jest koniecznością :)
Psychodietetyk i praktyk medycyny funkcjonalnej. :geek:
Autorka bloga Z widelcem po zdrowie.

Diana
Posty: 6
Rejestracja: środa 27 01 2016, 20:09

Re: Siłownia

Post autor: Diana » środa 27 01 2016, 21:06

Ja ćwiczę siłowo z trenerem i przygotowuję się do typowego crossfitu na którym docelowo będę bazowała ;) Jako na chudą kobietę, która zawsze pałała się sportem, sporo nieświadomych osób patrzyło dziwnie, że chodzę na siłownię, wiele podopiecznych mojego trenera mówiło, po co jej to? Przecież jest chuda! Haha Właśnie po to, aby przytyć, ale w masę mięśniową! Mało, która kobieta zrozumie, choć zmienia się powoli mentalność ludzi. Tłumaczyć można, ale kto chce to zrozumie ;)

Bardiel
Posty: 12
Rejestracja: piątek 05 02 2016, 07:48

Re: Siłownia

Post autor: Bardiel » piątek 05 02 2016, 08:51

Czy jest być może jakiś Pan który podobnie jak ja, nie ćwiczy siłowo tylko robi aeroby?
Co sądzicie o Insanity?
Ostatnimi czasy niestety opuściłem się, robię tylko plank choć planuję powrócić do Insanity.
Macie może jakieś polecone zestawy ćwiczeń dla osób z lekką nadwagą którzy mają jedynie sztangę i hantle a nie mają ochoty latać na siłownie na ławeczkę i atlas?
Wcześniej robiłem nieco przysiadów z hantlami, martwy ciąg, podrzuty, wypady czyli tak bardzo ogólnie.
Podzielcie się zestawami ćwiczeń.
Ze słodyczy najbardziej to ja lubię mięso :)

jeżozwierz
Posty: 3
Rejestracja: środa 13 01 2016, 13:01

Re: Siłownia

Post autor: jeżozwierz » poniedziałek 15 02 2016, 22:21

hej siłacze:) może wy mi pomożecie.Przed dieta paleo jadłam na sniadanie platki owsiane lub jaglane z orzechami i mlekiem.Dzis zjadłam omlet z dwóch jajaek z czarnuszka i na treningu po prostu wysiadłam.Braklo sił.Czy to zbieg okoliczności czy brak węgli na sniadanie dal się we znaki?poradzicie cos?

ODPOWIEDZ