Zmiana stylu życia

Wszystko o mniej lub bardziej radykalnym ograniczaniu węglowodanów
Awatar użytkownika
Jaskiniowiec

Zmiana stylu życia

Post autor: Jaskiniowiec »

Witam, zakładam ten temat ze względu na dręczące mnie pytanie. Po przeczytaniu książki ''Życie bez pieczywa'' zainteresowałem się Dietą LCHF. Chciałbym zachować zdrowie, siłę i energię przechodząc na ten rodzaj diety. Gdyby nie ta książka nie trafiłbym na to forum :) Moje pytanie jest proste, czy moja obecna dieta jest odpowiednia, może czegoś brakuje? Więcej tłuszczy? Jestem nowicjuszem w tym stylu życia a internet nie daje mi satysfakcjonujących odpowiedzi. Proszę Was o poradę :) Z góry dziękuję

Codziennie

Jajka
Szpinak
Jarmuż
Rukola
Oliwa z oliwek
Smalec
Masło klarowane
Osełka

3 razy na tydzień

Ryby (Łosoś, Dorsz, Śledź)
Mięso wołowe (Steki)
Pomidory
Papryka
Wieprzowina

2 razy na tydzień

Awokado
Wątróbka z Bigosem
Garść Orzechów
Dziczyzna

Reklama wspiera rozwój strony:
'

Awatar użytkownika
Grzegorz
Administrator

Re: Zmiana stylu życia

Post autor: Grzegorz »

Moim zdaniem super. Najważniejsze jednak, żebyś sam się z tym dobrze czuł i nie robił czegoś, bo przeczytałeś w książce, ale dlatego, że sprawdziłeś i wiesz, że to działa. Ja też zacząłem od tej samej książki i zauważyłem oooooogromną zmianę na lepsze w wyglądzie i samopoczuciu.
A jak Ty się z tym czujesz?

Awatar użytkownika
Jaskiniowiec

A po jakim czasie zauważyłeś pierwsze efekty? Ja odpowiem tak: jestem osobą młodą, mam 24 lata i wcześniej jadłem to co większość osób w moim wieku. Nie obce były mi fast foody, gazowane napoje, słodycze, kasze, ryże, makarony, tony nabiału, hektolitry piwa itp. itd.

Książkę przeczytałem pół roku temu a jej treść przemówiła do mnie w 100%. Zacząłem powoli wprowadzać zalecenia dietetyczne aby od razu nie rzucać się na głęboką wodę, ponieważ znam siebie i wiem, iż po jakimś czasie zrezygnowałbym z tego. Mimo, że wprowadzałem wszystko powoli to zakazane węglowodany zawsze gdzieś się pojawiały.