Wyniki badan

Jesteś tu nowy? Możesz przedstawić się innym :)
Witul
Posty: 9
Rejestracja: sobota 16 04 2016, 17:24

Wyniki badan

Post autor: Witul »

Czesc
Po 7 miesiacach diety paleo zrobilem wyniki chol. I oto
Chol. Calkowity 410
Troj. 45
Ldl 300
Hdl96
Czy ktos mam podobne doswiadczenia. ????
Ostatnio zmieniony poniedziałek 24 10 2016, 11:24 przez Witul, łącznie zmieniany 1 raz.

Reklama wspiera rozwój strony:
'

Awatar użytkownika
Grzegorz
Administrator
Posty: 319
Rejestracja: wtorek 15 12 2015, 17:22
Gender:
Kontakt:

Re: Kaloryczność paleo

Post autor: Grzegorz »

Może tak prowokacyjnie - po co liczyć kaloryczność? Jeśli jesteś kalorymetrem albo silnikiem spalinowym, to rzeczywiście to ma sens. Ale dla ludzi? Żywych organizmów?
Pomijam fakt, że wartości kaloryczne w tabelkach dla większości pokarmów są całkowicie wyssane z palca i nie mają wiele wspólnego z tym, ile energii dostaniemy z danego pokarmu.
Rozważmy chociaż ziemniaka, zupełnie inną wartość kaloryczną ma świeżo ugotowany ziemniak lekko niedogotowany, świeżo ugotowany rozgotowany, ugotowany i ostudzony, ugotowany, ostudzony, a potem podgrzany oraz ugotowany, ostudzony, a potem podsmażony - wartość kaloryczna może różnić się dwukrotnie. Mają inne proporcje różnych rodzajów skrobi, w tym np. skrobi opornej, która jest w zasadzie błonnikiem i której nie wchłaniamy.
vvaleczny1
Posty: 117
Rejestracja: środa 27 01 2016, 11:37

Re: Kaloryczność paleo

Post autor: vvaleczny1 »

To ktoś na paleo liczy kalorie :D? Nie słyszałem, ale możliwe, tylko po co..
Ja sobie licze tylko makro BTW i to też tylko orientacyjnie, podświadomie już staram sie by w każdym posiłku był tłuszcz i białko, z uwagi że ćwiczę na siłowni i chcę zyskać suchą mase mięsniową. Weglowadany głownie przed treningiem i to niedużo raczej, w dni nietreningowe minimalna ilość.
Także raczej sam będziesz musiał sobie to rozpisać ;)
Witul
Posty: 9
Rejestracja: sobota 16 04 2016, 17:24

Re: Kaloryczność paleo

Post autor: Witul »

Patrzac jak dieta paleo i trenig crossfit jest propagowany to myslalem ze sa jakies bazy juz wypracowane przez ludzi ktorzy ostro trenuja a i przy tym chca dobrze wygladac. No nic bede musia testowac czego ile jesc i jak by wszystko chodzilo jak w najlepszej maszynie. Ale jakby ktos cos mial to chetnie poczytam i podpatrze
vvaleczny1
Posty: 117
Rejestracja: środa 27 01 2016, 11:37

Re: Kaloryczność paleo

Post autor: vvaleczny1 »

Ja znalazłem http://www.owsiana.pl/2016/01/dieta-pal ... ospis.html ale bez kalorii akurat. Po prostu wpisz w google crossfit paleo jadłospis czy crossfit paleo kalorie, bo możliwe że ktoś sobie takie coś opracował i zamieścił w sieci, ale najlepiej słuchać swojego organizmu i liczyć te kalorie indywidualnie :)
Witul
Posty: 9
Rejestracja: sobota 16 04 2016, 17:24

Badania cholesterolu

Post autor: Witul »

Witam moze ktos ma podobny problem jak ja i ppdIeli sie jak temy zaradzic mianowicie jestem 5 tygodni na paleo zeobilem sobie wyniki cholesterolu i troche go duzo
Cholesterol calkowity 383
Cholesterol Hdl 98.60
Cholesterol LDL 2,75
Triglicerydy 49
Moje pytanie czy to dalej adaptacja organizmu do nowej diety tak go podniosla i z biegiem czasu zacznie on spadac czy moze odstawic czesc tluszczy zwierzecych ?? Prosze o pomoc
ODPOWIEDZ