Kto stosuje jak wrażenia?

Wysokowęglowodanowe paleo ze zbożami bezglutenowymi
Kacper
Posty: 4
Rejestracja: sobota 02 01 2016, 19:03

Kto stosuje jak wrażenia?

Post autor: Kacper » sobota 02 01 2016, 19:06

Węgle zazwyczaj po 14 chyba że rano trening. Carb back loading i carb targeting. Ulubione to kasza jaglana. Około treningowe całe mnóstwo suszonych owoców najbardziej preferuje daktyle <3 To takie moje cukierki.
Super inicjatywa z tym forum pozdrawiam.

Reklama wspiera rozwój strony:
'

Dzordz
Posty: 4
Rejestracja: środa 06 01 2016, 10:27

Re: Kto stosuje jak wrażenia?

Post autor: Dzordz » środa 06 01 2016, 15:13

U mnie to wygląda tak: jeżeli jest trening typowo siłowy ( do 5 powtórzeń ) rano to bez węgli przed treningiem, jeżeli dochodzi do tego wytrzymałość siłowa to węgle jak najbardziej przed spożywam. Carb back loading i catb targeting najlepszy :) Po treningu ulobiony szejk z bananem żółtkami i olejem lub mlekiem kokosowym :D Jeżeli chodzi o złożone węgle to ulubiony ryż, kasza jaglana oraz różne rodzaje mąk do naleśników :)

grzejnik
Posty: 3
Rejestracja: piątek 29 01 2016, 15:54

Re: Kto stosuje jak wrażenia?

Post autor: grzejnik » wtorek 02 02 2016, 18:26

Witam,
Trenuję 4x w tygodniu (trening siłowy). Pon/wt, środa wolne, czw/pt, weekend wolne. Trenuję o różnych porach "rano, wieczór, we dnie w nocy".)- praca 3 zmianowa. Posiłki około treningowe czyli 1 przed i 1 po:
Przed:
1. koktajl- kasza jaglana, owoce pestkowe, mleko kokosowe, odżywka białkowa, orzechy
2. mięso chude lub średnio tłuste(wtedy mniej oliwy) kasza lub ryż, dużo warzyw (przynajmniej 200g) oliwa z oliwek

Po:
1. mięso chude, ryż, kasza lub moje ulubione ziemniaki, warzywa, oliwa z oliwek

Śniadanie- jeśli nie trenuje rano:

jajca, boczek lub masło - robię jajecznicę lub omlet, do tego 200g warzyw.
czasami omlet na slodko- jajca, mąka ryżowa, olej kokosowy, ksylitol, owoce pestkowe.
wędzona ryba tłusta, warzywa

Jesli idę na 1 zmianę czyli na 6 rano to jem śniadanie o 5 (np jajecznicę) i o ósmej jem drugi raz śniadanie (czyli np omlet na słodko) wtedy też jem 6 posiłków zamiast 5 jak zawsze.

Przekąski staram się jeść pomiędzy głównymi posiłkami.

koktajl I: banany, cynamon, ksylitol, odżywka białkowa, dwa żółtka.
koktajl II: owoce pestkowe, mleko kokosowe, odżywka białkowa.
sałatka z chudym mięsem, ryżem (mała ilość), warzywa 200g
banan awokado, ksylitol, kakao- mega fajne ale drogie ze względu na awokado.
owoce, orzechy

kolacja:
najczęściej omlet: jajca, owoce pestkowe, ksylitol, odżywka białkowa, olej kokosowy- mega smaczny.

obiad w dzień nietreningowy:

tłuste lub średnio tłuste mięso (karkówka, żeberka, schab) 300g i co najmniej 200g warzyw. Kupiłem szybkowar, więc zeberka zamiast 2h w piekarniku robię w niespełna 30min, o innych mięsach nie wspominając.

warzywa: pochłaniam "tony" cebuli, marchewki, buraków czerwonych, czosnku, wszelkiej maści zieleniny, ogóry zwykłe i kiszone, unikam pomidorów, sałaty też raczej nie jem za dużo. roszponka, rukola mile widziane na moim talerzu.

Na takiej diecie czuję się znakomicie, odrzuciłem buły, chleby itp. Nie jem nabiału i dobrze mi z tym. W 2 miesiące przybrałem na wadze około 5kg i przyrosło 2,1kg tkanki mięśniowej.)

Pozdrawiam,
Jurek

Jedslav
Posty: 1
Rejestracja: czwartek 31 03 2016, 15:46

Re: Kto stosuje jak wrażenia?

Post autor: Jedslav » czwartek 31 03 2016, 15:58

Stosuję dietę samuraja różnie, w zależności od tego jak wyglądają moje treningi.
Z reguły trenuję wieczorami w godzinach 20 - 23, więc dopiero wtedy ładuję węglowodany dając je przed treningiem a po treningu działają one zarówno w ramach Carb back loading. W trakcie dnia duża ilość tłuszczów daje mi wystarczającą sytość i nie czuję jakoś bardzo parcia na węglowodany.

Dieta samuraja bardzo mocno polepszyła moje samopoczucie i energiczność w ciągu dnia. W ramach aktywności fizycznej, myślę, że jest fajnym rozwiązaniem. Oczywiście znajdą się osoby, które jadę na dużej ilości węglowodanów i też czują się świetnie, ale w moim mniemaniu Samuraj wygrywa :)

bartek Paleolife
Posty: 6
Rejestracja: piątek 18 03 2016, 19:02

Re: Kto stosuje jak wrażenia?

Post autor: bartek Paleolife » czwartek 07 04 2016, 12:38

Jedslav a jakie węglowodany? ryż, kaszę? I co trenujesz?

TimothyBoony
Posty: 9
Rejestracja: niedziela 27 01 2019, 12:03
Lokalizacja: Denmark
Płeć:
Zodiak:
Kontakt:

Kto stosuje jak wrazenia

Post autor: TimothyBoony » środa 27 02 2019, 09:19

Mow im po prostu ze tego nie lubisz, niech zaczna kupowac tez rzeczy dla ciebie..tak jak susanne pisal, twarogi, tunczyka, jajka...nie musisz chyba jesc tego czego nie lubisz?

ODPOWIEDZ