Makroskladniki

Wysokowęglowodanowe paleo ze zbożami bezglutenowymi
Elmer1988
Posty: 2
Rejestracja: środa 17 01 2018, 21:26

Makroskladniki

Post autor: Elmer1988 » środa 17 01 2018, 21:35

witam mam pewne pytanie jakie macie makroskładniki w dni treningowe ? i jak przedstawiają sie wasze makroskładniki w dni nie treningowe czy obniżacie podaż węglowodanów w dni nietreningowe? A zwiększacie w dni treningowe czy trzymacie na stałym poziomie?

Reklama wspiera rozwój strony:
'

Elmer1988
Posty: 2
Rejestracja: środa 17 01 2018, 21:26

Re: Makroskladniki

Post autor: Elmer1988 » czwartek 18 01 2018, 21:24

Nikt nie orientuje sie jaka podaż należy dać w dni nietreningowe na diecie Samuraja?

Awatar użytkownika
Grzegorz
Administrator
Posty: 297
Rejestracja: wtorek 15 12 2015, 17:22
Płeć:
Kontakt:

Re: Makroskladniki

Post autor: Grzegorz » czwartek 18 01 2018, 21:50

Są różne szkoły, ale ja uważam, że nie należy jeść z wagą i mikroskopem. Jedz do syta smacznie i zdrowo i już. Zadbaj tylko, żeby białka była w miarę dobra ilość, a resztę do syta.
Niektórzy opychają się węglami przed treningiem, inni po, a jeszcze inni przed wysiłkiem niczego nie jedzą, a węgli unikają jak ognia niezależnie od trenowania i jadą cały czas na tłuszczu. Sprawdź i znajdź coś dla siebie.
Pamiętaj, że samuraj to jedna z kilku metod na jedzenie, niekoniecznie ta najwłaściwsza. W swoim konkretnym przypadku możesz odkryć, że coś innego służy lepiej.

ODPOWIEDZ