Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Dieta dr Ewy Bednarczyk-Witoszek
baśka
Posty: 813
Rejestracja: poniedziałek 30 01 2017, 10:48
Gender:

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: baśka »

A Zuzia pyta się mnie wczoraj czy na tej diecie jest DW. No to jej mówię, że nie ma, ale ona może mieć ja chce. Ona: uffff, nie wytrzymałabym ;) no i wczoraj miała DW hehe

Reklama wspiera rozwój strony:
'

ibinia
Posty: 1022
Rejestracja: poniedziałek 30 01 2017, 08:28

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: ibinia »

Brawo, Zuzia :lol: Basiu, surówka i migdały nie powinny dać zbyt dużej ilości W :shock: Może zwyczajnie migdały ci nie służą...
aaaaq, jadasz migdały? Czy to za dużo węglowodanów, bo wiem, że one mają sporo jak na "orzechy". Cudzysłów, bo to różowate, jak jabłko, brzoskwinia, śliwka itp.
aaaaq
Posty: 1942
Rejestracja: czwartek 26 01 2017, 11:58

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: aaaaq »

ibinia pisze: piątek 09 11 2018, 13:13
aaaaq, jak dałeś radę wtrząchnąć 150g chipsów kokosowych? :shock: Znaczy pytam nie o wartości odżywcze, że dużo, ale one bardzo długo "się żują" :lol:
no właśnie miałem pisać...nie dałem rady :D, zjadłem może 130g - a i tak miałem ochotę przestać jeść wcześniej....mogę spokojnie polecić chipsy kokosowe, dla kogoś kto potrzebuje treningi z cierpliwości i jednocześnie chce jeść mniej niż zwykle...jedzenie tak długo trwa, że po zjedzeniu trochę przestaje się chcieć jeść :lol:
aaaaq
Posty: 1942
Rejestracja: czwartek 26 01 2017, 11:58

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: aaaaq »

baśka pisze: piątek 09 11 2018, 13:26
Jak na razie jest super. Nie wiem dlaczego, ale rano nie miałam ketozy :(
czasami to jest efekt nadmiaru białka - organizm jak potrzebuje W a ich nie dostarczysz, to sobie białko przerowbi na W i ketoza może zniknąć...tak samo przerabia też nadmiar białka..
aaaaq
Posty: 1942
Rejestracja: czwartek 26 01 2017, 11:58

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: aaaaq »

ibinia pisze: piątek 09 11 2018, 14:36 aaaaq, jadasz migdały? Czy to za dużo węglowodanów, bo wiem, że one mają sporo jak na "orzechy". Cudzysłów, bo to różowate, jak jabłko, brzoskwinia, śliwka itp.
regularnie.Wcale nie mają dużo W - 7,6g W na 100g to nie jest dużo, bo orzechów jadam zwykle po 150g - i to jest posiłek na pół dnia...u mnie są wysoko w rankingu, bo to produkt kompletny
owoców mogę zjeść kg i za chwilę znów będę głodny....
ibinia
Posty: 1022
Rejestracja: poniedziałek 30 01 2017, 08:28

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: ibinia »

aaaaq, 130g to i tak ogrom pracy szczękami :D Dobrze że spytałam cię o migdały, bo byłam pewna, że są stosunkowo wysokowęglowodanowe. I są, tylko większość z tego to błonnik. Kiedyś tabele wartości odżywczych zawierały tylko ogólną wartość, i tak zapamiętałam, że to ok. 21-25g na 100g. Trzeba weryfikować "wiedzę" :lol: Dzięki!
baśka
Posty: 813
Rejestracja: poniedziałek 30 01 2017, 10:48
Gender:

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: baśka »

aaaaq pisze: piątek 09 11 2018, 14:45
baśka pisze: piątek 09 11 2018, 13:26
Jak na razie jest super. Nie wiem dlaczego, ale rano nie miałam ketozy :(
czasami to jest efekt nadmiaru białka - organizm jak potrzebuje W a ich nie dostarczysz, to sobie białko przerowbi na W i ketoza może zniknąć...tak samo przerabia też nadmiar białka..
No, ale ok 65g migdałów za dużo tego B nie ma...
A dzisiaj surówka i ryba. Wieczorem sprawdzę, jak organizm reaguje na alkohol :mrgreen:
baśka
Posty: 813
Rejestracja: poniedziałek 30 01 2017, 10:48
Gender:

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: baśka »

ibinia pisze: piątek 09 11 2018, 15:11 Dobrze że spytałam cię o migdały, bo byłam pewna, że są stosunkowo wysokowęglowodanowe. I są, tylko większość z tego to błonnik. Kiedyś tabele wartości odżywczych zawierały tylko ogólną wartość, i tak zapamiętałam, że to ok. 21-25g na 100g. Trzeba weryfikować "wiedzę" :lol: Dzięki!
Pamiętam, że dr Kwaśniewski radził liczyć te ogólne W na DO i ŻO.
aaaaq
Posty: 1942
Rejestracja: czwartek 26 01 2017, 11:58

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: aaaaq »

baśka pisze: piątek 09 11 2018, 17:43
ibinia pisze: piątek 09 11 2018, 15:11 Dobrze że spytałam cię o migdały, bo byłam pewna, że są stosunkowo wysokowęglowodanowe. I są, tylko większość z tego to błonnik. Kiedyś tabele wartości odżywczych zawierały tylko ogólną wartość, i tak zapamiętałam, że to ok. 21-25g na 100g. Trzeba weryfikować "wiedzę" :lol: Dzięki!
Pamiętam, że dr Kwaśniewski radził liczyć te ogólne W na DO i ŻO.
Nie pamiętam tego. To nie była dla mnie lektura do której się wielokrotnie wraca (w przeciwieństwie do książki Lutza)
dr K nie zalecał też bycia w ketozie, jeśli dobrze pamiętam uważał to za szkodliwe?!?
Pomiary natężenia ketozy nie potwierdzają też tej opinii.
Od czasów jak on pisał swoje książki, wiele się zmieniło. Dużo nowych badań, dużo kwestii się wyjaśniło (chociaż niektórzy nie przyjmują tego do wiadomości) w okresie ostatnich 10-15 lat.

zaintrygowało mnie to i sprawdziłem
http://www.jedzoptymalnie.pl/tabele-btw ... odany.html
Midały gorzkie w rubryce węglowodany mają wartość 7,6 ;)
Pugi
Posty: 951
Rejestracja: piątek 12 01 2018, 19:30

Re: Dieta Dobrych Produktów - dyskusje

Post autor: Pugi »

A co to ja dzisiaj jadłam?
Na czczo cukier 155.
O 11.00 kapusta kiszona z cebulą i olejem lnianym i czarnuszką. Po tym cukier 131.
O 14.30 omlet z 3 jajek i 100 gr gwiezdnicy z cebulką na oleju kokosowym. Cukier 132.
O 18.40 napój z zielonej pietruszki i ogórka kiszonego. Po tym cukier 161 i tego właśnie nie rozumiem.
W całym dniu nazbierałam 23 gr węglowodanów.
ODPOWIEDZ