Siłownia

Ruszamy się dla zdrowia
Awatar użytkownika
Jaskiniowiec
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 15 02 2016, 21:13

Re: Siłownia

Post autor: Jaskiniowiec »

Cwiczylem kiedys na silowni ale po treningu bolaly mnie stawy w barkach do tego stopnia, ze dalszy trening byl niemozliwy bez tygodniowej przerwy

Na szczęście odkryłem Kalistenike i problemu nie ma :) Moim zdaniem Kalistenika = zdrowie A to jest dla mnie najwazniejsze :)

Reklama wspiera rozwój strony:
'

Einher
Posty: 13
Rejestracja: środa 13 01 2016, 14:29

Re: Siłownia

Post autor: Einher »

Bardiel
Jak masz sztangę, hantle i ciężarki do nich to naprawdę wystarczy dokupić tylko ławkę. Dzięki temu zrobisz najbardziej podstawowe i złożone, wielostawowe ćwiczenia. Trening na maszynach jest bezużyteczny. No i warto kupić jeszcze drążek do podciągania.

jeżozwierz
Poprzednie treningi zawsze poprzedzał posiłek węglowodanowy? Jeśli tak, to masz odpowiedź. Musisz się przyzwyczaić. Są z resztą ludzie, którzy trening mają rano na czczo, a jedzą dopiero wieczorem i dają radę.

Widzisz Jaskiniowiec, jak zrobiłem chest dips z obciążeniem to do dzisiaj coś mi w mostku strzela. Także ćwiczenia w kalistenice nie są dla każdego.
micho1984
Posty: 13
Rejestracja: piątek 04 03 2016, 10:14

Re: Siłownia

Post autor: micho1984 »

Mati pisze:Witajcie szanowni koledzy i koleżanki :) Mam do Was takie pytanie, może się orientujecie. Czy przy zwiększonym zapotrzebowaniu na kcal (aby zwiększyć masę ciała), np.3500 kcal, trenując siłowo, da się zwiększyć masę, muskulaturę ciała w dobry sposób? Wiadomo, że dotychczas większość diet masowych opiera sięna węglowodanach.
Oczywiście że się da. Wystarczy być na plus z zapotrzebowaniem i na każdej diecie zrobisz masę.
Mati
Posty: 3
Rejestracja: sobota 16 01 2016, 19:20

Re: Siłownia

Post autor: Mati »

micho1984 pisze:
Oczywiście że się da. Wystarczy być na plus z zapotrzebowaniem i na każdej diecie zrobisz masę.
A co w takim razie dzieje się z "nadprogramowym" tłuszczem? O ile węgle magazynują się w tkankę tłuszczową, to co dzieje się z tłuszczem?
vvaleczny1
Posty: 117
Rejestracja: środa 27 01 2016, 11:37

Re: Siłownia

Post autor: vvaleczny1 »

Mati pisze:
micho1984 pisze:
Oczywiście że się da. Wystarczy być na plus z zapotrzebowaniem i na każdej diecie zrobisz masę.
A co w takim razie dzieje się z "nadprogramowym" tłuszczem? O ile węgle magazynują się w tkankę tłuszczową, to co dzieje się z tłuszczem?
http://www.tlustezycie.pl/2012/05/jedz- ... uszcz.html ;)

Nadprogramowy jak to określiłeś tłuszcz nie ma szansy wystąpić, bo człowiek nie przyjmie więcej tłuszczu niż jest mu to potrzebne, mamy taki naturalny mechanizm. Zassie białko chętnie, węglowodany to juz w ogóle z chęcią ale tłuszczu nie da rady, mamy mechanizm obronny :)

Dlatego od wielu ludzi można często usłyszeć „praktycznie nie jem tłustych rzeczy, a wciąż tyję”. A znowu na diecie Kwaśniewskiego (tłustej) ludzie chudną, zresztą ja na paleo mam podobnie :)
Einher
Posty: 13
Rejestracja: środa 13 01 2016, 14:29

Re: Siłownia

Post autor: Einher »

Ludzie mogą być tak zmotywowani, że zjedzą tłuszczu więcej mimo tego "mechanizmu obronnego". Jeśli na diecie wysokowęglowodanowej mając pełne brzuchy, ale nie mając nabitych dziennych kalorii np. 4k, to z niechęcią, ale coś zjedzą, by mieć pełne 4k. Z tłuszczami będzie tak samo, ew. mogą zjeść więcej białka.

Błędem jest myślenie, że jak jesz zdrowo to nigdy nie przytyjesz. Jest też ten słynny eksperyment pewnego naukowca, który ustalił sobie dietę redukcyjną i jadł tylko jedzenie z McDonalda poniżej swojego dziennego zapotrzebowania - schudł.
kamyki_80
Posty: 7
Rejestracja: poniedziałek 08 05 2017, 09:41
Gender:

Re: Siłownia

Post autor: kamyki_80 »

Chodzi o to, by zrównoważyć aktywność fizyczną i odpoczynek. Co z tego, że przemęczymy się 2h na siłowni, jak wrócimy do domu, a tam nie będzie możliwości dobrze się zregenerować? Ważna jest dobrze wyposażona łazienka czy też salon. Jak to dobrze zrobić przeczytacie tutaj http://kgh.pl/rp7l7. Życie paleo to nie tylko dieta, ale również właściwy wypoczynek.
ODPOWIEDZ